අපි මුලින්ම facebook ගැන අතීතය, අරඹය, වර්ථමානය ගැන ටිකක් හොයල බලමු.
ෆේස්බුක් වෙබ් අඩවිය , Menlo උද්යානය, කැලිෆෝනියාවේ මූලස්ථානය අන්තර්ජාල සමාජ ජාල සේවාවකි. එහි වෙබ් අඩවිය ආරම්භකය මුලින් හාවඩ් සිසුන් වෙබ් අඩවිය සාමාජිකත්වය සීමා කර තිබේ. ඔහුගේ විද්යාල roommates හා සෙසු හාවඩ් විශ්ව විද්යාල සිසුන් Saverin, ඇන්ඩෲ McCollum, ඩස්ටින් Moskovitz සහ ක්රිස් හියුස් සමග මාර්ක් Zuckerberg විසින්, පෙබරවාරි 4, 2004 දින ආරම්භ කරන, නමුත් පසුව බොස්ටන් ප්රදේශයේ, අයිවි ලීග් සහ ස්ටැන්ෆර්ඩ් විශ්ව විද්යාලයේ විද්යාල එය වර්ධනය විය. පසුකාලීනව එය පසුව ඉහළ පාසල් සිසුන් සඳහා විවිධ අනෙක් විශ්ව විද්යාලවල සිසුන් සඳහා සහය එක් හා. වයස සම්පූර්ණ දේශීය අදාල නීති මත පදනම්ව ඉහල විය හැක නමුත් 2006 වසරේ සිට, අවම වශයෙන් වයස අවුරුදු 13 වන ඕනෑම කෙනෙකුට, මෙම වෙබ් අඩවියේ ලියාපදිංචි පරිශීලක ලෙස කිරීමට ඉඩ ඇත. එහි නම එය ලබා දී ඇති බහලුම සඳහා colloquialism එන්නේ සිසු සිසුවියන් විසින් ඇමරිකානු විශ්ව විද්යාල වෙබ් අඩවිය භාවිතා කිරීමට ලියාපදිංචි වීමෙන් පසු,
facebook වර්ධනය ,
පරිශීලකයින් සඳහා, පරිශීලක පැතිකඩ නිර්මාණය කළ හැකි "මිතුරෝ", පණිවුඩ හුවමාරු, පශ්චාත් තත්ත්වය යාවත්කාල සහ ඡායාරූප, වීඩියෝ කොටස් ලෙස අනෙකුත් පරිශීලකයන් එකතු වූ විට අන් අය යාවත්කාලීන ඔවුන්ගේ පැතිකඩයන් නිවේදන ලැබේ. මීට අමතරව, පරිශීලකයන්ට පොදු පොලී පරිශීලක සේවා ස්ථාන, පාසල් හෝ පාසල් මගින් සංවිධානය කණ්ඩායම්, හෝ වෙනත් ලක්ෂණ එකතු, සහ ලැයිස්තු බවට ඔවුන්ගේ මිතුරන් කැටගරි හැක: එවැනි "වැඩ සිට ජනතාව" හෝ "ඉතා සමීප මිතුරන්" ලෙස. ෆේස්බුක් සේවාව වෙත ඉදිරිපත්, ෆේස්බුක් ඔවුන්ගේ පෞද්ගලිකත්වය ප්රතිපත්ති සඳහා අධීක්ෂණය යටතේ පැමිණ ඇත නිසා දත්ත භාවිතා කරන්නන්ගේ විශාල පරිමාව මාර්තු 2015 වන විට බිලියන 1.44 කට අධික මාසික සක්රීය පරිශීලකයන් තිබුණා. ෆේස්බුක්, ඉන්කෝපරේටඩ් 2012 පෙබරවාරි එහි මූලික මහජන පවත්වා, පසුව මහජන මාස තුනක් ඩොලර් 104 ක මුල් ළඟා උපරිම වෙළෙඳපොළ ප්රාග්ධනීකරණය කොටස් අලෙවි විය. පෙබරවාරි 2015 වන විට ෆේස්බුක් $ 212 ක වෙළෙඳ පොළ ප්රාග්ධනීකරණය හරියෙදිම
පහල ෆොටෝ එකේ ඉන්නේ facebook එකේ ආරම්බයේ සිට සිටින 5 දෙනා .
ෆ්බ් සමාජ ජාලය ආරම්බයේ සිට ඔඋන් ගේ දැක්ක වශයෙන් දැක්ක ඇත්තේ ,,
පහල දක්වා ඇති කොටස් අනුව අපි ෆ්බ් ගැන කතා කරමු ..
ෆ්බ් සමාජ ජාලය ආරම්බයේ සිට ඔඋන් ගේ දැක්ක වශයෙන් දැක්ක ඇත්තේ ,,
Facebook’s mission is to give people the power to share and make the world more open and connected. People use Facebook to stay connected with friends and family, to discover what’s going on in the world, and to share and express what matters to them
පහල දක්වා ඇති කොටස් අනුව අපි ෆ්බ් ගැන කතා කරමු ..